Agilox מציגה רמה מתקדמת במיוחד של רובוטים לשינוע לוגיסטי במחסן ובמפעל.

הרובוטים של Agilox מושתתים על שילוב טכנולוגי מתקדם בין מכניקה לאלקטרוניקה כמו גם לאוטומציה של הרובוט המיוצר תחת אותה קורת גג. Agilox גם מפתחת התוכנה שמתקשרת בין כל אלו ולכן היא נחשבת לחוד החנית בכל מה שקשור בשנוע לוגיסטי אוטומטי לחלוטין.
במידה ואתם מתכננים להקים מפעל או מחסן חכם, Agilox, היא ללא ספק שותף מצויין שיכול לעזור בליווי ובעיצות לתכנון כבר בשלבים הבסיסיים ולהציע פתרונות גמישים ומהירים בהתאם לצרכים ולסייע בצורה ניכרת בחיסכון עלויות תפעול.

כל הנתונים במבט אחד

AGILOX Analytics מציע מגוון רחב של אפשרויות להגברת היעילות ולניתוח הנתונים ובכך הוא מסייע להערכה ואופטימיזציה.

ניתן לגשת לממשק בקלות באמצעות דפדפן או אפליקציה. בעוד שה-AGVs משפרים ישירות את היעילות התפעולית, פלטפורמת ניתוח הנתונים הפרטית מבוססת ענן – AGILOX Analytics – מספקת ניתוח ביצועים, כמו גם תמיכה בתוכנה לכל צי AGILOX.

איגל מלגזות ולוגיסטיקה נבחרה להיות המפיץ המורשה והבלעדי של החברה בישראל, בזכות הידע והניסיון בתחום.

נשמח להיפגש איתכם ולהציע פתרונות לייעול העסק באמצעות הפתרונות החכמים של  AGILOX.

היתרונות של Agilox :

חכם ודינמי

ענף הלוגיסטיקה הוא דינמי. לפיכך, כיצרנית של רובוטים ניידים אוטונומיים חכמים,   Agilox מייצרת מוצרים שיהיו גמישים לכל שינוי. על בסיס זה, הרובוטים של  Agilox  מעריכים תמיד את המסלול הנוכחי שלהם בזמן אמת, על מנת לבחור את המסלול האופטימלי. בכך למעשה הם יכולים להימנע ממכשולים, מכיוון שמסלול נלמד ומחושב מחדש אוטומטית ומעביר את המידע ישירות לרובוטים אחרים של AGILOX , כך שגם הם יכולים להגיב באופן יזום לבעיות ומכשולים פוטנציאליים.

מערכת עצמאית וקלה לתפעול

הודות לתוכנה המתוחכמת של  Agilox  יצירה ושינוי של תחנות במפה נעשית בקלות ובמהירות באמצעות גרירה ושחרור או לחיצה ימנית בעכבר. לאחר השלמת המפה, הרובוטים עובדים באופן עצמאי לחלוטין. ההזמנות מועברות ישירות ל-AGV באמצעות WLAN, מה שמאפשר לרובוטים לחלק את ההזמנות בינם לבין עצמם.

מהיר ופשוט

המוצרים של  Agilox  מיועדים ללקוחות שזקוקים לרובוט תעשייתי חזק ואמין, ללא צורך בשינויים בתשתיות וללא עזרי ניווט.  ה-AGILOX לוכד באופן עצמאי את קווי המתאר המרחביים באמצעות סורק לייזר דו מימדי  כדי ליצור מפה מדויקת של טוואי אזור העבודה. ניתן להפעיל את ה-AGVs של  Agilox בזמן הקצר ביותר בשוק.

עבודה ב"להק"

יתרון מרכזי של מערכת הבקרה והשליטה של Agilox  הוא שהרובוטים מתקשרים זה עם זה. מערכת הבקרה יודעת על איזו משימה פועלים כעת כל אחד מהרובוטים של AGILOX והיכן הם נמצאים בכל עת. תעדוף חכם והקצאה אישית של ההזמנות מבטיחים את ביצועי המערכת הטובים ביותר.

בטוח וגמיש

הרובוטים של  Agilox  מצייתים לכללי התנועה שהוגדרו כדי להבטיח פעולה חלקה. ניתוב אוטונומי לחלוטין מאפשר זרימת עבודה בטוחה. אם רובוט נתקל במכשול, הוא מזהה אותו ונוקט בפעולות התחמקות, תוך עקיפת המכשול באופן בטיחותי והמשך רצף ביצוע המשימה.

הפתרונות של Agilox

מוצרים:

AGILOX ONE

מלגזה רובוטית אידיאלית ליצירת תהליכים גמישים בטוחים ויציבים  בתוך מפעלים ומחסנים לוגיסטיים.

הודות למערכת הנהיגה הכל-כיוונית של AGILOX ONE,  יכול הכלי לנוע ללא מאמץ במעברים צרים מאוד. יחידות נהיגה מסתובבות מאפשרות לכלי חופש תנועה בלתי מוגבל בסביבת העבודה לוגיסטית.

Agilox OCF

בהתאם לחזון של Agilox לייעל תפיסות לוגיסטיות, ה-AGILOX OCF מייצג את הצעד הבא קדימה. המטרה היא להציע מענה לכל תהליכי השינוע במחסן.

בעזרת המלגזה האוטונומית המאוזנת הזו ניתן לשנע משאות כבדים יותר, של עד 1,500 ק'ג. כולל מטענים פתוחים או סגורים. 

Agilox ODM

עם AGILOX ODM  ניתן להעביר מנשאי מטען קטנים במשקל מרבי של 300 ק'ג באופן פשוט מתחנה אחת לשנייה. 

מערכת הנהיגה הכל-כיוונית מאפשרת ל-AGILOX ODM Omnidirectional Dolly Mover לנהוג במעברים הצרים ביותר בצורה קלה וחלקה.

צרו קשר וקבלו הצעה עוד היום: