מלגזות למכירה מהיצרנים המובילים בעולם – כך תדעו לבחור נכון

חשוב שתדעו להתאים את המלגזה לעסק שלכם.

בין אם בבעלותכם עסק קטן ובין אם ברשותכם חברה גדולה – בבחירת מלגזה, תשאפו לרכישה אמינה שתספק יעילות מירבית. על מנת לרכוש מלגזה שתהווה את הפתרון הטוב ביותר לעסק שלכם – חשוב שתתאימו אותה במיוחד לפעילות המיועדת. רכישת מלגזה יעילה ועמידה מיצרן מוביל, תבטיח לכם רכישה איכותית – אך איך תדעו איזו מלגזה מהמגוון הקיים עליכם לבחור?

התמקדו בצרכי העסק שלכם:

יכולת נשיאה וגובה ההרמה –
חשוב להבדיל כי ישנם פרויקטים בהם נדרשת הרמת משאות כבדים בודדים בלבד, וישנן עבודות בהן יש להעמיס מכולות שלמות באופן שוטף. עליכם לזהות את דרישות הפעילות שלכם – האם אתם עובדים עם משקלים כבדים מאוד? אם כן, עליכם להשקיע את הרכישה במלגזה מותאמת לנשיאת משקלים כבדים במיוחד – אך אם לא כך הדבר, גם מלגזה בעלת יכולת נשיאה קטנה תספק אתכם בהחלט.
איזה גובה הרמה נדרש בסוג העבודה שלכם? גובה ההרמה השכיח ביותר בעסקים הוא כ-6 מטרים,
האם אתם באמת זקוקים להרמה בגובה רב יותר? במידה והתשובה היא כן, ייעדו כמובן את המלגזה שלכם לסוג כזה של גובה הרמה.

סוג ההנעה ומרחב השטח התפעולי-
איך תחליטו בין מלגזה ידנית או חשמלית? מלגזה ידנית לא זקוקה לטעינה, וניתן לעשות בה שימוש בכל תנאי מזג האוויר. המלגזה החשמלית דווקא תחייב בטעינה, אך תאפשר לכם תמרון בין מתחמים צרים, וכן תמנע רעש וזיהום פליטת פיח.

במילים אחרות אם אתם מפעל או עסק תעשייתי הפועל במקום סגור, תצטרכו להתמקד ברכישת מלגזה חשמלית. מלגזות סטיל STILL, או מלגזות יוניקרייר UniCarriers למשל, הן חסכוניות וחזקות במיוחד, ייעודיות לשמירה על עבודה שקטה ומניעת זיהום. אם פעילותכם כוללת דווקא עבודה בשטח או באדמה חקלאית, ו/או נשיאת סחורה כבדה במיוחד – כדאי שתבחרו מלגזה מסוג דיזל שגם תעמוד בעומס, וגם בעלת מבנה בטיחותי במיוחד לנהג.

יהיה נכון לזכור, שככל שמרחב שטח התפעול שלכם גדול יותר כך תזדקקו למלגזה חזקה יותר. חברת מלגזות האוסה Ausa למשל, מתמחה במלגזות לעבודה בדרכי עפר ומשקל נגדי והן גם יהיו מהירות נסיעה ובעלות כושר הרמה לגבהים.

לסיכום, עליכם להבין את צרכי העסק שלכם החל בשטח הפעילות שלו, דרך סוג המשאות ומידת הכובד שלהם – כדי להבטיח רכישה איכותית ומותאמת מבין מגוון המלגזות של היצרנים המובילים בעולם. אך אל דאגה, גם אם אתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים אם בחרתם נכון, אנחנו באיגל מלגזות נשמח לייעץ לכם על ידי מומחים בתחום.

השאירו פרטים לייעוץ והזמנות.

שתפו את הפוסט:

כל דגמי המלגזות בלחיצת כפתור

לעדכונים על מלגזות נוספות, השאירו שם וטלפון:

×

שלום רב, הגעתם למענה מהיר בווטסאפ של איגל מלגזות ולוגיסטיקה

× כתבו לנו ב-WhatsApp