מלגזות חשמליות ומלגזות דיזל – מגוון רחב של סוגים

בעולם הדינמי של טיפול בחומרים, למלגזות תפקיד מרכזי בהבטחת פעולות יעילות וחלקות בתעשיות שונות. כאשר מדובר בבחירת המלגזה המתאימה לעסק שלכם, אחת הבחירות המכריעות ביותר שעליכם לעשות היא הבחירה בין מלגזות חשמליות לדיזל. במדריך המקיף הזה, נתעמק בסוגים המגוונים בכל קטגוריה, נדגיש את ההבדלים העיקריים ונעזור לכם לקבל החלטה מושכלת על סמך הדרישות הייחודיות שלכם.

מלגזות חשמליות

מלגזות מחסן

  • מלגזות משקל נגדי – אידיאליות ליישומים פנימיים. מלגזות אלו נועדו לנווט בחללים צרים בקלות. הן מגיעות בתצורות תלת גלגלים וארבעה גלגלים, המספקים יציבות ורבגוניות.
  • מלגזות היגש – נועדו לגבהי הרמה גבוהים במעברים צרים. מלגזות היגש משמשות בדרך כלל בסביבות מחסנים.

עגלות משטחים

  • עגלות משטחים – עגלות  משטחים חשמליים אלה מתאימים להובלת מטענים ומשטחים בתוך מתקן, מופעלים על ידי רוכב, משפרים את היעילות ומפחיתים את עייפות המפעיל.
  • עגלות משטחים ניתנים לתמרון וחסכוניים, מופעלים ידנית או חשמלי ומתאימים למרחקים קצרים או ארוכים.

בוחר הזמנות

  • מלגזות הזמנות גובה נמוך – מיועדות לאיסוף הזמנות בגובה הקרקע. מלגזות אלו יעילות במרכזי הפצה ובמחסני מילוי.
  • מלקטי הזמנות לגובה – מלקטי הזמנות לגובה  מצוידים בפלטפורמה מוגבהת ומאפשרים למפעילים לגשת בקלות לפריטים במדפים העליונים.

מלגזות דיזל

מלגזות חיצוניות

  • מלגזות צמיגים פניאומטיות – מצוידות בצמיגים מלאי אוויר. מלגזות צמיגים פניאומטיות מתאימות ליישומים חיצוניים, לטיפול בשטחים קשים ומשטחים לא אחידים. (פחות מומלץ עקב תיקון פנצ'רים)
  • מלגזות שטח – בנויות עבור סביבה מאתגרת. מלגזות שטח קשות כוללות עיצובים חזקים ויכולות שטח, מה שהופך אותן למתאימות לאתרי בנייה וחצרות אחסון חיצוניות. (4×4) או עם גלגלי שטח.

השוואה בין מלגזות חשמליות למלגזות דיזל

  1. סוג דלק – מלגזות חשמליות מונעות על ידי סוללות נטענות. הן מייצרות אפס פליטות, מה שהופך אותן לידידותיות לסביבה. לעומתן, מלגזות דיזל פועלות על סולר, ופולטות פליטות במהלך הפעולה. אלו מתאימות ליישומים חיצוניים שבהן אוורור אינו מהווה דאגה.
  2. תחזוקה – למלגזות חשמליות יש עלויות תחזוקה נמוכות יותר בגלל שהן מכילות פחות חלקים נעים ומערכות מנוע פשוטות יחסית. לעומתן, מלגזות דיזל דורשות תחזוקה שוטפת של מנועי בעירה פנימית, עם יותר רכיבים שעשויים להזדקק לטיפול. (עלויות טיפול בדיזל גבוהים יותר)
  3. עלויות תפעול – למלגזות חשמליות עלויות תפעול נמוכות יותר לאורך זמן בגלל יעילות אנרגטית ודרישות תחזוקה נמוכות יותר. לעומת זאת, למלגזות דיזל עשויות להיות עלויות דלק ותחזוקה גבוהות יותר.

לסיכום

הבחירה בין מלגזות חשמליות לדיזל כרוכה בהתחשבות בצרכים הספציפיים של העסק שלכם. מלגזות חשמליות מצטיינות בסביבות פנימיות עם עלויות תפעול נמוכות יותר ויתרונות סביבתיים, בכל קטגוריה, אתם יכולים לקבל החלטה מושכלת התואמת את הדרישות התפעוליות  העסקיים שלכם.

"איגל מלגזות" הינה מס 1 במכירת מלגזות בישראל לפי נתוני משרד התחבורה לשנת 22 וגם 23, אנו מבינים את החשיבות של מציאת המלגזה המתאימה לצרכים הספציפיים שלכם. צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו כדי לחקור את מגוון הפתרונות שנחוצים לכם כדי לעשות את הצעד הבא לקראת רכישת המלגזה שהכי מתאימה להם.

שתפו את הפוסט:

כל דגמי המלגזות בלחיצת כפתור

לעדכונים על מלגזות נוספות, השאירו שם וטלפון:

×

שלום רב, הגעתם למענה מהיר בווטסאפ של איגל מלגזות ולוגיסטיקה

× כתבו לנו ב-WhatsApp