מלגזות היגש – יתרונות

עסקים קטנים וגדולים עושים שימוש במגוון סוגי מלגזות על מנת לייעל את עבודתם. על מנת שהפעילות השוטפת עם המלגזה שלכם, תמנף את העבודה לתפוקה מקסימלית, עליכם לוודא בתהליך בחירת המכונה כי אכן מדובר במלגזה המתאימה והנכונה לסוג העבודה שלכם.

מלגזות היגש כשמן הן, נקראות כך בשל האפשרויות המתקדמות לגשת עם התורן קדימה ואחורה. מלגזת היגש מותאמת לשימוש במעברים צרים במיוחד ובמגוון סוגי משטחים, ולכן השימוש בה נפוץ בענפי התעשייה שעיקר פעילותם בחללים סגורים. כלומר, אם גם פעילות העסק שלכם מתבצעת במחסנים או במבנים צפופים, מלגזת היגש תהווה פתרון עבורכם.

גמישות ונוחיות
מלגזת היגש מאפשרת גמישות רבה עבור הנהג, (במת המפעיל מתכווננת חשמלית, כך ששדה הראיה לנהג יהיה זהה לאדם גבוה או נמוך) כמו כן מערכת הבקרה האלקטרונית של מלגזת ההיגש, ומערכת ההיגוי הקומפקטית שלה מאפשרים נוחות ותפוקת עבודה גבוהה במיוחד.

חסכון במקום ובאנרגיה
מלגזת היגש נחשבת לחסכונית לא רק במרחב הקטן יחסית שהיא תופסת, אלא גם בכמות האנרגיה הנדרשת להפעלתה. המערכות החדשות והמתקדמות לא צורכות אנרגיה רבה, ולכן היא מתאימה גם לעסקים שעושים שימוש מוגבר בה דרך קבע.

חלק מהדגמים של מלגזות ההיגש, עובדות בשיטת בלימה רגנרטיבית – בניגוד לבלמים רגילים מבוססי חיכוך בהם אנרגית החום מתבזבזת, שיטה זו מאפשרת להמיר את אותה האנרגיה לאנרגיה חשמלית, כך שחלק ממנה תחזור ישירות אל המצבר.

עוצמה ודיוק
בדגמים המובילים של מלגזות היגש, מתקיימת הקפדה מירבית על הפרטים, על עמידה בתקנים ובקרת איכות גבוהה במיוחד כך שהעסק שלכם יהנה מיתרונותיה של מכונה בעלת מערכת נסיעה מהירה וחלקה. מלגזת היגש משלבת בין עוצמה ודיוק ולכן היא מהווה את הבחירה האולטימטיבית לעסק שלכם ומבטיחה יעילות ותפוקה מקסימליות.

באיגל מלגזות, מומחים בתחום אשר ישמחו לייעץ ולהתאים לכם את המלגזה הנכונה לכם על פי צורך, צרו קשר ונשמח לעזור לכם.

הכנסו למידע נוסף על מלגזות

שתפו את הפוסט:

כל דגמי המלגזות בלחיצת כפתור

לעדכונים על מלגזות נוספות, השאירו שם וטלפון:

×

שלום רב, הגעתם למענה מהיר בווטסאפ של איגל מלגזות ולוגיסטיקה

× כתבו לנו ב-WhatsApp