מותג המלגזות המוביל בעולם STILL עבר לנציגות בלעדית של חברת איגל

אנו גאים להיות היבואן והמשווק הבלעדי בישראל של מותג המלגזות  המוביל בעולם STILL 

החל מ- 1.1.2020  חברת  איגל  מלגזות  ולוגיסטיקה  קיבלה  את  הזיכיון  ליבוא  ושיווק  בלעדי של  חברת STILL – סטיל הגרמנית.

למי שעדיין לא מכיר 

 STILL משווקת מגוון גדול של מלגזות וכלים נלווים, בכל העולם. החברה קיבלה את הדירוג הגבוהה ביותר  כחברה הגדולה בעולם לייצור מלגזות, והמפתחת המובילה לפתרונות חדשניים בתחום המלגזות.

מלגזות STILL, מובילות את שוק המלגזות בישראל, רק בשנת 2019 נמכרו בישראל מעל אלף מלגזות  STILL מכל הדגמים. מלגזות המשקל הנגדי של המותג מהוות כ-40% משוק המלגזות  החשמליות בישראל. 

מי אנחנו? 

חברת איגל מלגזות ולוגיסטיקה הינה חברה פרטית ותיקה הנותנת פתרונות מתקדמים, בכל תחומי השינוע וההרמה, לחברות ענק ולקוחות פרטיים קטנים.

 עם ניסיון של מעל 20 שנה בתחום – יורם מזוז, מנכ"ל החברה והבעלים- מכוון גבוה בהיצע ופתרונות  לוגיסטיים, ברמת השירות והמקצוענות ובטיפול בלקוחות. מטרתו היא להגיע תוך שנתיים לנתח שוק של  55% משוק המלגזות.

אנו נותנים פתרון מקיף ומושלם לכל הצרכים שלך

• מגוון אפשרויות מכירה בתנאי מימון נוחים, עסקאות ליסינג משתלמות, השכרת מלגזות לטווח ארוך או קצר, טרייד אין, שירות טיפולים, אחריות ועוד
• מחלקת שירות מקצועית ומתקדמת ששמה אותך הלקוח במרכז
• מוקד שירות מאויש בנציגות מנוסות
• מערכת ERP ששומרת את כל נתוני המלגזה שלך וכך מאפשרת לנו לתת לך שירות מקצועי ואיכותי יותר
• בצוות השירות שלנו ישנם 30 טכנאים מקצועיים, העוברים הדרכות בארץ ובחו"ל, אשר יגיעו ישירות אלייך עם ניידת מצויידת, מוכנים לפתור כל תקלה
• מחסן חלפים ענק המאפשר לנו לתת לך פתרון מלא ומקיף עם חלקים מקוריים שמתאימים בדיוק למלגזה שלך

התקשר היום וקבע פגישה עם אחד מיועצי המכירות ואנו ניתן לך את הפתרון הטוב ביותר לעסק שלך, אם זה ליסינג תיפעולי, השכרה, מכירה, או חבילת שירות למלגזה הקיימת שלך.

המותגים המשווקים בלעדית ע"י איגל מלגזות כאן בישראל:

שתפו את הפוסט:

כל דגמי המלגזות בלחיצת כפתור

לעדכונים על מלגזות נוספות, השאירו שם וטלפון:

×

שלום רב, הגעתם למענה מהיר בווטסאפ של איגל מלגזות ולוגיסטיקה

× כתבו לנו ב-WhatsApp